Dag 2 aankomst Johannesburg en Pretoria

25 juni 2017 - Pretoria, Zuid-Afrika

In de ochtend zijn we op OR Tambo airport in Johannesburg aangekomen.
Hier hebben we onze auto opgehaald. We hadden een Nissan 4x4 pick-up double cab gehuurd, maar uiteindelijk kregen we een iets luxere Toyota 4x4 double cab mee. Waarom is ons onduidelijk maar we zijn er blij mee. We hebben twee accu's en een dubbele diesel tank in de auto. Daarnaast hebben we een koelkast in de achterbak geplaatst met een dichte opbouw.

Vanaf de autoverhuur zijn we naar ons hotel in Pretoria gereden. We moesten een keer omdraaien, omdat we de papieren waren vergeten!
Het was een kleine twee uur rijden. Tijdens deze rit was het linksrijden even wennen.

We zaten in het Prinshof Manor hotel. De kamer zag er enorm leuk uit en alles was keurig verzorgd. Op 5 minuten rijden zat een grote shopping mall. In de grote supermarkt hebben we lunch en drinken gehaald.
Na de lunch zijn we gaan we douchen en een middagdutje gaan doen die een beetje uit de hand liep.

Toen we om 18.00 uur wakker werden, zijn we op zoek gegaan naar een restaurant. Dit bleek niet gemakkelijk. Uiteindelijk werd het gewoon een hamburger, maar deze was heel erg lekker.

Hierna zijn we gaan slapen in een heeeeerlijk bed!